Problemy z logowaniem

  • Sprawdź, czy wpisujesz poprawny login i hasło.
  • Skorzystaj z opcji resetowania hasła, jeśli go nie pamiętasz.
  • Upewnij się, że Twoje konto jest aktywne (nowi pracownicy muszą czasem aktywować konto przez e-mail).
  • Jeśli nadal nie możesz się zalogować, napisz do helpdesku.

Brak kursu na liście

  • Sprawdź, czy jesteś zapisany na kurs - jeśli kursu nie masz w panelu użytkownika, napisz do osoby odpowiedzialnej za szkolenia w firmie bądź skontaktuj się z helpdeskiem.
  • Odśwież stronę lub wyloguj się i zaloguj ponownie.
  • Możesz odnaleźć kurs na liście wszystkich dostępnych kursów i spróbować zapisać się samodzielnie: https://platforma.pzwfs.edu.pl/course/
  • Jeśli kurs nadal się nie wyświetla, skontaktuj się z prowadzącym lub helpdeskiem.

Problemy techniczne

  • Użyj aktualnej wersji przeglądarki (zalecane: Chrome lub Firefox).
  • Sprawdź połączenie internetowe.
  • Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki lub spróbuj na innym urządzeniu.
  • W przypadku awarii lub innych problemów technicznych zgłoś je do helpdesku:
E-mail: helpdesk@pzwfs.edu.pl
Telefon: +48 786 622 700